VRAČILA
VRAČILA
kupcu pripada pravica, da reklamira prejeto blago. Prav tako lahko reklamira tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške.
V primeru, da je poškodba na pošiljki nastali zaradi prevoza vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Vračilo blaga: kupcu pripada pravica,da v 15 dneh vrne kupljeno blago brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vračanju kuplenega blaga (morebitni stroški poštnine). Blago je potrebno v primerni embalaži poslati na spodnji naslov.
Izdelki morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani v originalni embalaži. Priložen mora biti originalen račun ter TRR pošiljatelja (številka, enota banke). Ponudnik vrne celotno kupnino brez stroškov poštnine najkasneje v 15 dneh od prejema vrnjenega blaga.
2. Na list papirja pripišite v kolikor bi želeli zamenjati izdelek za drugi okus, velikost itd. In skupaj pošljite na naslov:
Herkul Shop
Ulica Kneza Koclja 11
2000 Maribor
Slovenija
Vračilo kupnine bo izvedeno v roku 14dni od prejema izdelkov. Stranka krije stroške pošiljanja vrnjenih izdelkov.
REKLAMACIJE / GARANCIJA
Po svojih najboljših močeh zagotavljamo izdelke vrhunske kakovosti. Vendar, če opazite kakršno koli napako na prejetem izdelku, nas nemudoma kontaktirajte na: Info@herkul.eu s podrobnim opisom
napake za ustrezno rešitev reklamacije.
Za podrobne informacije o garanciji in vračilih preverite Pogoji poslovanja